Returnering & Reklamation


På webshoppen tilbyder vi naturligvis 14 dages fuld returret fra den dato du har modtaget din pakke. Det forudsætter dog, at varen bliver returneret i ubrudt emballage.

OBS.. Webshoppen adminstreres i samarbejde med Brandshop og derfor skal returforsendelser eller spørgsmål hertil foregå via Brandshop. Følg blot de simple steps herunder for returnering eller kontakt kundeservice for hjælp. 


Returportal: Hent din returlabel her ► 


Følg disse simple steps:

✔︎ Step 1: Bestil din returlabel
Når du vælger at bruge din 14 dages returret har du brug for en returfragt, således du kan sende dit produkt/er tilbage til os. Den henter du nemt og simpelt din returlabel på knappen herover.

✔︎ Step 2: Klargør din pakke og sæt returlabel på
Når du har printet din returlabel fra step 1 skal dine produkter pakkes forsvarligt. Du kan med fordel anvende den kasse og fyldet som du modtog fra os. Sæt herefter din returlabel på toppen af kassen, således alle tegn og bogstaver er tydelige. Du bruger blot eget tape til at sikrer returlabelen sidder godt fast. 

✔︎ Step 3: Aflever pakken hos GLS og afvendt refundering af beløb
Aflever nu din pakke hos din lokale GLS pakkeshop. Så snart vi har modtaget din pakke behandler vi sagen og pengene vil blive krediteret til din kort/konto. Du vil modtage en e-mail bekræftelse så snart pengene er udbetalt til dig. 

Når vi refunderer dit køb til din konto fratrækker vi 39 kr. som svarer til betalingen for returfragten. 
Har du oprettet en reklamation, som bliver godkendt, betaler Brandshop naturligvis returfragten på de 39 kr. 


Reklamation

Du har 24 måneders reklamationsret, dog mindre i tilfælde af at den angivende holdbarhedsdato på produktet er mindre end 24 måneder. I så fald følger reklamationsretten selvfølgelig af varens naturlige holdbarhed. 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til [email protected] eller telefonisk på 3360 7490
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.


Betingelser for ovenstående

Vi gennemfører en tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Det tager typisk 2-5 hverdage afhængigt af korttype. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Derudover er det, af hygiejnemæssige årsager, vigtigt at emballagen ikke er brudt. Hvis emballagen er brudt kan produktet ikke returneres. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Vælger du ikke at bruge vores returportal til at hente din returlabel, bedes du sende din returpakke til følgende adresse: 

Brandshop ApS
C/O Blue Water Shipping
Emil Neckelmanns vej 20
5220 Odense SØ

Bemærk! Sender du selv pakken og ikke benytter vores returportal, er det vigtigt at pakken sendes direkte til ovenstående adresse (omdeling) og ikke til pakkeshop eller pr. efterkrav.